Træning

Cramers Teamtræning

Opstart af næste 6 månedersforløb
januar 2017 – uge 3


HVAD ER CRAMERS TEAMTRÆNING? 

Cramers teamtræning er et træningskoncept, hvor du træner på et lille lukket hold (6 deltagere). Som noget helt nyt vil Cramers teamtræning inkludere tre ugentlige træningspas: to hverdagstræninger + en lørdagstræning.

En træningssession har en varighed på 55 minutter. Træningen indledes typisk med teknikorienteret styrketræning, så du gennem forløbet udvikler din teknik, bliver dygtigere og ikke mindst stærkere i forskellige varianter af squat, dødløft og kropshævninger. Den resterende del af træningssessionen foregår i et højere tempo, hvor forskellige styrkeøvelser, intervaltræning mm. indgår. Cramers teamtræning garanterer dig god teknik, styrkemæssig fremgang, forbedret kondition, sved på panden og et helt fantastisk sammenhold.

Når du tilmelder dig Cramers teamtræning, får du

  1. Tre ugentlige træningssessioner
  2. Indledende og afsluttende workshop
  3. Fri vejledning pr. mail
  4. Cramers Guidelines og opskrifthæfte
  5. Lukket Facebookgruppe
  6. Tilbud og rabatter

Nedenfor finder du mere information 

1. TRE UGENTLIGE TRÆNINGSSESSIONER 

Fra januar 2017 inkluderer Cramers teamtræning tre ugentlige træningspas. Du tilmelder dig et morgen- eller eftermiddagshold med to faste hverdagstræninger. Der er plads til 6 deltagere på holdene i hverdagene.

Du kan vælge mellem følgende hold:

Morgenhold

  • Mandag + onsdag kl. 6.30 v. Marie Louise
  • Mandag + onsdag kl. 7.30 v. Marie Louise
  • Tirsdag + torsdag kl. 6.30 v. Lars Christian
  • Tirsdag + torsdag kl. 7.30 v. Lars Christian (mandeholdet)

Eftermiddagshold

  • Mandag + onsdag kl. 16.30 v. Mille
  • Mandag + onsdag kl. 17.30 v. Mille
  • Hvis efterspørgsel opretter vi et ekstra eftermiddagshold tirsdag + torsdag.

Note: Hvis din træner er forhindret i at tage dagens træning – enten pga. sygdom eller ferie, vil én af Cramers trænere være stand-in på holdet. 

Lørsdagstræningen

Udover dit faste hold, giver vi dig fra januar et ekstra ugentligt træningspas – lørdagstræningen. Lørdagstræningen er et nyt tiltag, hvor vi samler alle deltagerne på ugens hold til en fælles træning kl. 10. Træningen vil som udgangspunkt foregå udendørs – forskellig location og aktivitet fra gang til gang. Ugens location og aktivitet bliver ‘postet’ i vores fælles facebookgruppe i starten af ugen. Mille, Lars eller en anden coach fra Cramers studie vil stå for træningen. Første lørdagstræning: lørdag den 21. januar.

2. DEN INDLEDENDE OG AFSLUTTENDE WORKSHOP

Workshop 1 (uge 2) – lørdag d. 14. januar fra kl. 9 
Den indledende workshop indeholder:

  • Indledende kropsanalyse (måling af vægt, fedt- og muskelmasse, fedtprocent mm.).
  • Introduktion af konceptet samt gennemgang af Cramers Guidelines – gode råd til at opnå en sund og stærk krop.
  • Teknikorienteret træningspas, hvor du bl.a. bliver introduceret for forskellige varianter af squat, dødløft og kropshævninger samt ro- og bokseteknik mm. Husk derfor at medbringe træningstøj og indendørssko.

Til eksisterende teamtræningsdeltagere: Da I allerede kender konceptet og tilmed har styr på teknikken, indbefatter jeres workshop 1 udelukkende den indledende kropsanalyse -)

Workshop 2 (uge 26) – lørdag d. 1. juli fra kl. 9
Den afsluttende workshop indeholder:

  • Afsluttende kropsanalyse
  • Hyggelig afslutning i studiet

NB. Vi anbefaler, at du kommer fastende til din indledende og afsluttende kropsanalyse, da målingen derved bliver mere nøjagtig. Medbring gerne morgenmad, som du kan spise efter din måling. Nye og eksisterende teamtræningsdeltagere kommer på hver sin workshop. Ved tilmelding får du information omkring, hvornår din workshop 1 starter -) 

3. FRI VEJLEDNING PR. MAIL 

Du vil under hele dit forløb have fri vejledning pr. mail hos din faste coach; Mille, Lars eller Marie Louise. Her tager vi bl.a. en snak omkring kost, træning, motivation og lign. Alle Cramers coaches har samme kost- og træningsfilosofi.

4. CRAMERS GUIDELINES & OPSKRIFTHÆFTE

Ved opstart får du Cramers Guidelines, som er et hæfte med inspiration og gode råd til en sund livsstil. Ud over Cramers Guidelines får du Cramers Opskrifthæfte, som er fyldt med sunde, inspirerende og lækre opskrifter.

5. LUKKET FACEBOOKGRUPPE

Du bliver tilknyttet en lukket Facebookgruppe for alle deltagerne, som har et medlemsskab til Cramers Studie. I Facebookgruppen vil jeg løbende motivere, inspirere og udfordre teamtrænings-deltagerne.

6. TILBUD & RABAT

Som medlem af Cramers Studie får du et medlemskort, der bl.a. giver dig rabat hos:

Medlemskortet bliver udleveret ved workshop 1, og skal afleveres tilbage ved workshop 2.


PRIS

2.400 kr. pr. måned (14.400 kr. i alt)

PRAKTISK INFORMATION 

6 måneders forløb: Cramers teamtræning kører fra uge 2 tom. uge 25 – dvs. en måned = 4 ugers træning. Den indledende workshop ligger dog i weekenden i uge 1.

Antal deltagere pr. hold: Der vil være op til 6 deltagere på holdene i hverdagene.

Location: Cramers teamtræning finder sted i Cramers Studie; Studiestræde 13B, st. tv., København K.

Forudsætninger: Det er en forudsætning for deltagelse på Cramers teamtræning, at du deltager i Workshop 1, eller at du allerede har haft et forløb hos en Cramers-coach. Hvis du er forhindret i at deltage i workshop 1, skal du have minimum en times personlig træning hos Mille, Lars eller Marie Louise, forud for opstart af forløbet. En personlig træningstime er ikke inkl. i dit teamtræningsforløb og koster 650 kr.

Badefaciliteter: Der er ét bad til rådighed i Cramers Studie. Derudover er der håndklæder, hårtørrer og glattejern.

Fravær & ferie: Er du forhindret i at deltage til én eller flere træninger, pga. ferie, sygdom eller andet, tilbyder vi ikke rabat eller afslag i prisen, og vi kan desværre ikke tilbyde dig at deltage på et andet hold. Vi giver dig til gengæld lørdagstræningen med i prisen – dvs. 24 ekstra træninger – uden beregning -)

Betaling: Du vælger selv, om du vil betale det fulde beløb på 14.400 kr. ved opstart, eller opdele den samlede betaling i to eller tre rater.

TILMELDING
Ønsker du at tilmelde dig Cramers teamtræning, kontakter du os her eller på mail (ml@cramer.dk). I mailen må du gerne sende følgende information:

  • Lidt omkring dig – hvem er du?
  • Hvilket hold ønsker du at tilmelde dig?
  • Din træningserfaring?
  • Din målsætning
  • Har du nogle skader, vi skal være opmærksomme på?

Vi glæder os til at høre fra dig.

Stærke hilsner fra
Team Cramers Studie

Posted in blog, Træning

Relaterede indlæg

@marielouisecramer

Seneste fra Instagram